Serwis

Wsparcie techniczne

Segway Panorama

O wyjątkowości pojazdów Segway PT świadczy nie tylko jakość ich wykonania, mnogość zastosowań oraz innowacyjność, ale także dostępność serwisu. Na dzień dzisiejszy na całym świecie znajduje się już ponad 300 punktów obsługi serwisowej, a liczba ta stale rośnie. W Polsce obsługa serwisowa realizowana jest w siedzibie autoryzowanego dystrybutora na Polskę:

SUPER SEGWAY Polska

BIURO ZARZĄDU I SALON FIRMOWY

GTR Holding Sp. z o.o.

Sosnowiec 30,

95-010 Stryków

tel. 42 630 30 38

 

W przypadku jakichkolwiek kłopotów z Segway'em, gdy coś nie jest jasne, jakaś funkcja niezrozumiała ? bardzo prosimy o kontakt z nami. Bardzo chętnie odpowiemy na wszelkie pytania związane z eksploatacją tych pojazdów w myśl zasady ?kto pyta - nie błądzi?. Zależy nam, aby przybliżyć Państwu tajniki użytkowania Segway'ów.

Informujemy jednocześnie, iż firma nasza zajmują się obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną zarówno starszych modeli pierwszej generacji, jak i produktów drugiej generacji. Prosimy jednak wziąć pod uwagę, iż w przypadku konieczności naprawy pojazdów produkowanych do sierpnia 2006 roku części zamienne są sprowadzane na indywidualne zamówienia i tym samym okres oczekiwania na nie może wynosić do 2-3 miesięcy. Za powyższą niedogodność przepraszamy!

KONTAKTY BEZPOŚREDNIE:

Kontakty bezpośrednie

 

tel.: 506 166 838781 818 139

e-mail:serwis@supersegway.com

FORMULARZ SERWISOWY